جذب مشتری سایت:
نوشته شده توسط : مهمان نواز


ابزارهایی برای ارتقا ترافیک تارنما و جذب مشتریهرچه تعداد شغل ها آنلاین بیشتر می‌گردد طراحی سایت شرکتی  امکاناتی که در چنگ آنها قرار میگیرد نیز ارتقاء مییابد. مثلا امروزه صرفا راه و روش تبلیغات و جذب مشتری وب و بنرهای تبلغاتی در سطح شهر وجود ندارد، ما فضایی در مشت داریم به اسم کانال ی مجازی با میلیون ها کاربر از کل جهان! ولی می بایست بدانیم چه طور از این دور و اطراف به صدق به کارگیری کنیم. 
با اطمینان می اقتدار اذعان کرد دوستداشتنی ترین و شایسته ترین طرحی که در کانال مجازی برای این مراد وجود دارااست اینستاگرام میباشد. در شرایطی که شما هم یکی‌از مخاطبان این نرم افزار باشید مطلقا متوجه خواسته ما میشوید. شما با کمترین هزینه میتوانید درین کانال تریبون خویش را تولید نمایید، سرویس ها خویش را ارائه دهید و با ساخت و ساز محتوای مطلوب مشتری جذب نمایید.
البته اینستاگرام فقط یکی ابزارهایی میباشد که به لطف پیشرفت تکنولوژی در چنگ ما قرار گرفته میباشد. شبکه های تلگرام، اپ هایی مانند دیوار، شیپور و ... از سایر اپلیکیشن های شناخته گردیده ای می‌باشند که برای تبلیغ و فروش مال مطلوب میباشند. در هر شکل ما بایستی به شایسته ترین نحو از این تجهیزات به کارگیری کنیم تا معاش راحتی بر ای خویش و سایر افراد به ارمغان بیاوریم.


جذب مشتری وب سایت:مشتریان، کاربرانی می‌باشند که به نحوه های متفاوت از یک وب سایت به کارگیری می کنند: خرید میکنند، پیشنهاد درج می کنند، دانلود میکنند. در حالتی‌که در تجارت آنلاین به ترافیک بالای مخاطبین رسیده اید و وقت کافی ندارید تا چشم به راه سوددهی باشید، بازه آن رسیده تا پا را بالاتر گذاشته و بروی جذب مشتری تمرکز فرمائید. در تکنیکهای ارتقا ترافیک وبسایت، غرض مهم ارتقای معیار دسترسی وب سایت و چشم شدن  صفحه ها آن دربین مخاطبین میباشد، در حالیکه در جذب مشتری، دقت اساسی به جلب حیث عموم و مراقبت همیشگی آنها برای به کار گیری از سرویس ها وب سایت میباشد.
در جذب مشتری مقصود این میباشد که مخاطب را به یک مشتری متعهد به محصول تبدیل کنیم یعنی خرید وی به طبع فقط به یک دفعه محدود نشود. از جمله، Zappos که یک کمپانی فروش آنلاین کفش میباشد با ساخت ضابطه قابلیت رجوع مال فارغ از محدودیت وقتی، ریسک در خرید را برای مشتریان بسیار معدود کرده و این دستور وفاداری همه مشتریانش را موجب شده‌است، چون افراد با خرید هر تعداد کفش در هر هنگامی و به هر دلیلی که از آن‌ها راضی نباشند می‌توانند کفش ها را بازگشت داده و وجه خویش را اخذ کنند. به عنوان مثال دیگر سرویس ها مشتری محور این دکان ارسال گل به مناسبت روز مامان و یا این که میلاد به مشتریانش میباشد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: